خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/02/28 - 13:01
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : سیاسی
سیدراضی نوری:

زمان نمی تواند دشمنان و دوستان مسلمانان را تغییر دهد / صهیونیست ها هرگز نمی توانند نقش دوست را برای مسلمانان بازی کنند

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی می گوید: دشمنی صهیونیسم با مسلمانان در طول تاریخ اسلام همواره مستمر و مشهود بوده است و آنها هرگز نمی توانند نقش دوست را برای مسلمانان بازی کنند.

سید راضی نوری در گفت‌ وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به لزوم  گرامیداشت روز جهانی قدس، گفت: آمریکا و متحدان خودفروخته آن قصد دارند تا برای رسیدن به اهداف شوم خود که همانا تضییع و نادیده گرفتن حقوق ملت فلسطین است با ارائه طرحی ظالمانه و خصمانه حیات نامشروع دولت صهیونیستی را با نام "معامله قرن" مشروعیت بخشند. 



وی با اشاره به حمایت قاطع مردم ایران از قدس شریف مطرح کرد: این حمایت برخواسته از اعتقادات مردم ایران در حمایت از امت اسلامی و مظلومان است که به هیچ وجه فایل تغییر نیست و تا محو کامل رژیم غاصب صهیونیستی ادامه خواهد داشت.



نماینده مردم شوش در مجلس دهم افزود: عربستان و کشورهای هم عهد با دولت ترامپ در طرح معامله قرن آگاه باشند که زمان نمی تواند دشمنان و دوستان اسلام و مسلمانان را تغییر دهد،چراکه در طول تاریخ اسلام همواره دشمنی صهیونیسم با مسلمانان مستمر و مشهود بوده است و هرگز آنها نمی توانند نقش دوست را برای مسلمانان بازی کنند.



بیشتر بخوانید:





 



عضو  کمیسیون کشاورزی مجلس با تأکید براینکه "معامله قرن" فرزند مرده‌ای است که اصلاً به دنیا نخواهد آمد، ادامه داد: "معامله قرن" یعنی تضییع حق بازگشت میلیون‌ها فلسطینی به خاک کشورشان و تجزیه بخش‌هایی از کشورهای همسایه فلسطین است و این در حالی است که مبارزان و مجاهدان فلسطینی مبارزه‌ای را که با سنگ  شروع کردند  و با شلیک موشک ادامه داده‌اند.



نوری  با اظهار تأسف برای برخی کشورهای مرتجع منطقه در عادی سازی روابط خود با رژیم کودک کش صهیونیستی ،اظهار کرد: ایجاد شکاف بین ملت و دولت‌های منطقه برای تضمین بقای این رژیم صهیونیستی بوده است و به همین دلیل امام راحل مبارزه با این غده سرطانی وآزادی قدس شریف را به عنوان یک حکم شرعی اعلام کردند.



این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: موضوع قدس یک مساله جغرافیایی خاص بوده و محدود به فلسطین نیست و مسئله روز قدس ،مسئله مقابله با استکبار جهانی است.



وی تاکید کرد: امروز در حالی برخی کشورها به آغوش اسرائیل رفته و به دنبال عادی سازی روابط خود هستند که با مقاومت نیروهای مقاومت، قدرت اسرائیل رو به کاهش است و آنها از شعارهای ابتدایی خود فاصله گرفته اند.



عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی  با تاکید براینکه  استکبارستیزی یک عنصر مهم در انقلاب  اسلامی بوده است، تصریح کرد: در رأس همه مسائل برای امام (ره) استکبار ستیزی نقش بازی می‌کند، به همین علت است که روزهایی مانند روز قدس و مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی مهم می‌شود؛ امام (ره) راه احقاق حق مردم فلسطین را چیزی جز استکبار ستیزی نمی‌دانست. به همین دلیل انقلاب ما خود را محدود به مرزهای داخل کشور نمی‌داند؛ امام انقلاب را فراتر از مرزهای جغرافیایی ایران می‌دید تا بتواند مقدمه‌ای برای ظهور حضرت حجت امام زمان (عج) باشد./



پایان پیام

  • کد خبر : 297899
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار